uppdatering...

Osch, den här veckan har varit lång. Måndag, tisdag och onsdag har varit dom värsta dagarna ever. Tur att jag fick lite eld i baken idag så jag kom på banan igen. Har gjort undan en massa material idag *skönt*. Var ju till tandläkaren igår, där rök pengar som jag gärna hade haft kvar men nu har man fått lära sig en läxa.


 
Blev en röd sjal by the way i helgen när
jag och J var inne i stan...behöver
verkligen skaffa mej lite mer färgglada
kläder...but I love black...

Har hunnit med en del träning också denna vecka:

Tisdag - BodyVive
Onsdag - Simning
Torsdag - BodyVive

Kände dock idag att det bara är konditionsdelen som jag får upp pulsen, hinner till och med bli "kall" tills det är dags att cykla hem. Får nog ta och testa ett Spin/Core pass på nytt...bara jag får tränat upp bålen tror jag att jag kommer kunna köra BodyPump igen =)


Nu väntar Idol...


/Björken 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0