en vision av vad som komma skall?

Hittade ett hus på hemnet.se som jag kan tänka mej, har gjort lite småförändringar men men...det finns mer att ändra på för att det ska falla mej helt i smaken...men mer om det den dagen det blir aktuellt.


Något i denna stil kanske skulle vara något för mej och Mr. R?



Högra halvan av huset faller mej inte riktigt i smaken när det gäller
planlösningen på bottenplanet...


Försökte fixa lite på övervåningen men det är inte så lätt i paint alla gånger...
skulle behöva skaffa mej ett riktigt program så mycket som jag håller på och mixtra...



Är nu "änka" under en vecka...då älgjakten tar sin början imorgon.
Skulle ju köpa färg till våra möbler i helgen men blev inbjuden för en fika på stan av mina vänner så när jag väl tog mej därifrån hade affären som säljer färg inne i stan stängt, TYPISKT!

Att köpa färg på biltema/rusta/ÖB känns inte riktigt helt okej. Bäst att förlita sig på märken man känner igen.
Så färgen ska jag försöka inhandla imorgon på lunchen. Det blev inget tyg heller eftersom att alla tygaffärer hade slut på det. Hittade dock en webbshop men jag är lite för feg att betala innan jag erhållit varorna, så jag vet inte riktigt hur jag ska göra...

R och jag hyrde tre filmer igår. Äntligen fick jag se "Män som hatar kvinnor", men jag vet inte riktigt om jag tyckte att den var superbra. Det är inte alls roligt när man läst böckerna, det förstör för mej i alla fall. R tyckte dock att den var bra så vi får försöka ta oss och se "Flickan som lekte med elden" och "Luftslottet som sprängdes" på bio.
De övriga filmerna "The Women" och "En shoppaholics bekännelser" har jag tittat på idag. Alltid kul med flikkofilmer.

Imorgon är det tillbaks till arbetet. Ska försöka träna lite i veckan nu när jag är ledig. Har bokat bodyvive på tisdag och spin/core på fredag...bäst att börja lungt =)

Ha en fortsatt trevlig söndag!


/Björken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0