1:a april...


R var tidigare iväg och handlade lite färskvaror till kylen så vi klarar
oss dom få dagar vi kommer vara hemma denna påskhelg. När han
kom hem hade ha dessutom inhandlat senaste numret av Allt i Hemmet,
en bukett gula tulpaner för att förstärka påsken lite då jag inte tagit in
något påskris i år plus ett påskägg åt mej, vilken man jag har =)


Så var vi inne i den fjärde månaden för detta år 2010. Sakta men säkert närmar sej våren och idag har det varit riktigt aprilväder här i norr...Vi har verkligen inte gjort något speciellt idag förutom att jag har gjort en liten lista för vad som ska komma med oss hem från IKEA denna gång. Spenderarbyxorna har verkligen kommit på denna vecka då jag shoppade loss lite igår och senare i helgen kommer att besöka både IKEA och Ittala Outlet, som jag har längtat =)

Har verkligen snålat in på allt nu när jag varit arbetslös/sjukskriven men nu känns det som att jag verkligen kan slappna av då jag börjar jobba på tisdag. Ja, jag har nu jobb i åtta månader framöver och hoppas såklart att det ska förlängas eller att jag lyckas hitta mej ett fast jobb under tiden så jag tycker verkligen att jag är värd att unna mej både kläder och prylar till hemmet =)

Nu ska jag spana vidare i Allt i Hemmet, den tidningen tilltalar mej mer än Residence har jag märkt, men det finns många fler tidningar att testa innan någon ny prenumeneration påbörjas...nämnde ju tidigare att mina gamla prenumenerationer snart löper ut så jag måste inskaffa mej några nya för att få lite vardagslyx =)


/Ulrika

P.S Har ni förresten blivit lurade idag? =)

Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

Ja vilken man du har hihi! Vill också ha en tulpanvas!



Menar du på väggorden? Det kan nog stämma att de är 10 cm höga!



Tack för ditt mail förresten, men det var inte deklarationen jag skulle fråga om ;-)



KRAM

2010-04-01 @ 20:05:03
URL: http://happilyeverafter.se
Postat av: Fru Evelina

Haha ja det är väl mest det de sysslar med antar jag :-)



Väggord är verkligen ett bra sätt att piffa till väggarna på!

2010-04-01 @ 20:28:25
URL: http://happilyeverafter.se
Postat av: Miia - There´s no place like home

Ååh - vilken man du har! Min sambo kom också hem med ett påskägg idag ;)



Ha en fortsatt mysig kväll! Kraaaam

2010-04-01 @ 21:32:19
URL: http://theresnoplacelikehome.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0