dagens sysselsättning...


Fick verkligen inspiration från gårdagens frieri att sätta igång med vår
planering, så för några timmar sedan åkte saxen fram =)


Har sedan i höstas prenumenerat på Allt om Bröllop då jag och R går i tankarna om att vi ska gifta oss till nästa sommar. Har länge tänkt att jag ska klippa ut allt som vi vill med vårt bröllop och i fredags fick jag äntligen fingrarna ur och köpte ett litet album/planeringsbok där allt som har med planeringen av bröllopet ska finnas med. Än vet vi inte hur vi vill ha det men första seget blir att lägga upp en budget precis enligt checklistan som funnits med i samtliga tidningar och sen avgöra hur vi ska gå till väga för att få det perfekta bröllopet för oss. Ska vi bjuda samtliga eller ska vi bara resa iväg? 

Nu har jag i alla fall precis lagt saxen åt sidan efter att ha spenderat de senaste timmarna med att klippa ut allt från hela sidor till små citat från mina tidningar. Nu väntar en dusch och sedan sängen för att orka upp till jobbet imorgon bitti. Under vårt senaste besök på IKEA inhandlade vi förresten ett dubbeltäcke efter att ha blivit glatt övverraskad när vi var i Thailand. Nu har vi i alla fall använt det i en vecka och det är verkligen att rekommendera! Mycket mysigare! =)


/Ulrika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0