frieri...


Gårdagskvällens frieri får mej att tänka på hur fantastiskt det skulle vara
att gifta sej på en sandstrand som denna...


Igårkväll var vi alltså på 30-årsfest =) En bit in på kvällen förbyttes 30-årsfesten lite till en förlovningsfest då fina Åsa gick ner på knä och friade till sitt födelsedagsbarn Johan. Både jag och R blev rörda och inte ett öga var torrt då alla i lokalen kände lycka för både Åsa och Johan. Kan nog dessutom lova att var och varannan tjej på festen gav sin respektive en och annan blick =)

Det blev en nykter kväll för mej, som tur var min bordskamrat Cathline (stavningn?) också nykter och vi hann bearbeta flera intressanta samtalsämnen. Tyvärr blev vi inte alltför långvariga på festen då jag började få smärtor i benet så vid halv ett klampade/haltade vi in här hemma, men det var trevligt så länge det varade =) Min "bordskavaljer" hade en sån där mysig gravidmage och man kan inte annat än att drömma sej bort. Blir verkligen avundsjuk på alla dessa gravida människor. Ser så himla mysigt ut. Hoppas att det är dags för mej och R snart...

Idag var planen att vi skulle åka och gratulera min syster men min rygg pajjade totalt igår så vi får ta det en annan dag. Det blir med andra ord småfix här hemma och soffhäng idag för att orka med ännu en arbetsvecka. Om jag inte missminner mej så är det dessutom löningsvecka, nice =)


/Ulrika


Kommentarer
Postat av: Åsa

Tack själv för en super kväll =)

2010-04-19 @ 10:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0