helgläsning...

  
Min helgläsning sprakade av färgranna tillbehör i köket. Även en extra tidning för er
som ska renovera era kök följde med i detta nummer av Family Living...


Det blev full rulle nästan hela dagen igår och det fortsätter idag...igår fick vi gjort bort allt roligt så nu återstår det "tråkiga" som att ta hand om tvätt, städning och lite annat. Hade så gärna vilja ta mej en tripp in till stan idag också men vi får väl se vad vi hinner med, så det är väl bäst att sätta fart =) 

Har precis varit ute med Falcon men jag hade klätt mej så himla varmt att jag började svettas efter 2 minuter typ. Luleå får verkligen smaka på solens varma strålar denna söndag så det är bara njuta så länge det varar. Nu är alla vägar helt bara och jag skulle mer än gärna vilja börja träna lite intervaller på mina promenader men det får dröja ett tag till =) 


/Ulrika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0