kvällslektyr...

  
Läckra drinkar och delikata sallader till valborgsfirandet stod som förslag
senaste numret av Allt om Mat...ska försöka hitta min väg i jungeln av
mattidningar innan jag påbörjar någon ny prenumeration...



Denna vecka sprudlar jag av energi trots att det finns vissa som kan dra ner ens energi till botten genom att vara "bitterfittor" om ni ursäktar min vokabulär. Måndag hann jag hämta ut paket, baka och betala räkningar och ändå hinna ta det lungt på kvällen. Samma var det igårkväll. Efter jobbet hann jag med en snabbis på stan för att inhandla nödvändiga saker hem samt en present till födelsedagsbarnet J. Väl hemma gjorde jag mat samtidigt som jag drog fram dammsugare och skurhink och gick an som aldrig förr. Jag älskar hur min energi är på topp just nu! =)

Har inte riktigt planerat än vad vi ska göra på Valborgsmässoafton men senaste numret av Allt om Mat gav mej inspiration till en middagsbjudning men vi får se vad vi ska hitta på =) Ska ta ett varv extra bland vinlistan som fanns med och se om vi kan hitta passande viner till? =)

Men nu är det bara att ta på sej ytterkläderna och åka till jobbet...hoppas på att ha endast positiva människor omkring mej idag som jag själv =)


/Ulrika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0