nytt hos oss...


våra tulpaner var riktigt ledsna när vi kom hem men dom har lyckat
resa sej efter lite kärleksfull omsorg...


Denna annandag påsk har varit väldigt lugn. Vårt nya vita runda vardagsrumsbord har kommit på plats, liksom dom nya hallonröda kivilyktorna och den större av maribowlskålarna. Är väldigt nöjd med mina inköp under påsken. Kom även ut med två vattengröna kivilyktor från Ittala Outlet men dom pryder just nu köksbordet.

Har märkt att jag ofta har ambitionen att handla en massa saker innan jag åker till IKEA men väl där blir det mycket sparsamt till min sambos förtjusning =) Men som tur har jag många anledningar att åka hemåt och då passar ju en tripp till IKEA och Ittala utmärkt =)

Kvällen har i övrigt spenderats med att fixa mina inte alltför vackra naglar. Snart väntar en ansiktsmask, dusch och kvällsmys i soffan med min älskade R =)


/Ulrika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0