suprise...


Kivilyktorna byter ständigt plats här hemma nu, dom hallonröda
lyktorna passade alldeles utmärkt tillsammans med min Sex and
the City-box som min käresta hade placerat på köksbordet till min
övverraskning när jag kom hem. Tack R!=)



Känns som att jag inte gjort annat än att jobba och sova de senaste dagarna. Är helt slut påmorgnarna när jag vaknar men som tur är har jag min morgonpromenad med Falcon som får mej att piggna till. Idag hade jag dessutom en överraskning väntandes på mej här hemma så energin kan ju inte annat än sprudla =) Det är minsann någon som tog fasta på superpriset som jag tipsade om tidigare men som jag själv var för snål för att slå till på. Frågan är bara när man ska få tid att titta igenom den när man jobbar 10 timmar om dagen?

Då kvällen saknar tv-program av vettigt innehåll blir det att gå lägga sej tidigt med boken som sällskap. Har rännt runt i lägenheten sen jag kom hem för att få undan här hemma så att jag kan koppla av direkt när jag kommer hem imorgon. Bara disken jag inte orkat ta mej an här hemma denna kväll men det kanske får bli innan läggdags...

Imorgon är det fredag och då blir det fredagsmys =)


/Ulrika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0