två små...

  
Dom två yngsta barnen i en skara på fyra...

Söndagen spenderades bland nära och kära. Morgonen började med den obligatoriska promenaden för att sedan packa in sej i bilen för en liten tripp. Spenderade några timmar hos min syster som den femte april födde sitt fjärde barn. Än har dom inte bestämt något namn men Agnes låter väldigt fint i mina öron. Storebror A hann flörta in sej hos sin moster om och om igen under den korta stund jag var hos dom. Men jag hann även umgås med de två andra barnen också då man åkte på storstryk i memory...

Tog mej sedan vidare till J där jag blev bjuden på nygjorda kolakakor, min söndag hade inte kunnat bli bättre! =) Nu hoppas jag på att denna helg blir minst lika bra!!!


/Ulrika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0