sårbarhet...


Jag älskar verkligen mina nya kivilyktor och förstår inte varför jag har
snålat in på dom tidigare, men nu blir det andra bullar =)



Då var snart veckans andra dag till sin ända. Har precis landat i soffan efter att gjort vardagsfix här hemma efter jobbet. Känner att jag börjar komma igång i de flesta områden här på jobbet, men endel har ju så konstiga frågor så man känner sej så himla otillräcklig när man inte kan svara på en frågan direkt...

Imorse hade jag ett inbokat besök på röntgen för att kolla min rygg. Som vanligt stod min sambo mej bid. Men jag har verkligen blivit en vekling sen jag träffade min R =) Men det måste väl helt enkelt vara ett tecken på att jag kan slappna av och visa mej sårbar när jag är tillsammans med min R =)

Nu rullar ännu en repris av House. Älskar verkligen den sarkastiske House även om avsnitten inte varierar alltför mycket. Senare väntar DH, men vi får väl se hur länge jag orkar hålla ögonen öppna =)

Hoppas att ni andra får en mysig kväll såhär mitt i veckan =)


/Ulrika

Kommentarer
Postat av: Annas inspiration

Skönt med stöd,

jag hoppas du kommer bli bra i ryggen!



Stor kram

2010-04-13 @ 21:39:15
URL: http://annasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0