helgsaktiviteter...


bilden är från förra söndagen då vi precis moterat ihop vårat nya
klarlackade runda bord, I love it most of the time! =)


Fick tidigare i veckan en avisering via sms om att mitt paket hade kommit så igår i samband med hemfärden klev jag av bussen en hållplats innan och hämtade ut paketet. Var nästan så att jag hade glömt vad jag hade beställt men det klarade direkt jag öppnade paketet =) Synd bara att det inte fanns något användbart däri för festligheterna som komma skall i helgen...

I helgen ska vi fira dels min syster som fyller 30 år men också Rs barndomskompis som fyller 30 år han också. Min syster ska inte fira sin födelsedag direkt då hon har en alldeles nyfödd att ta hand om så partydelen får bli hos Rs barndomskompis under lördagen då det blir storpartaj *skoj skoj* Det var länge sedan jag fick slå klackarna i taket =) Nu behöver jag bara ta mej en tur på stan för att inhandla någon partyoutfit men jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på, men det blir morgondagens bekymmer =)

Nu ska jag ta och traska hem lite tidigare än vanligt så man hinner med något för en gångs skull. Hoppas på en solig eftermiddag/kväll för er alla =)


/Ulrika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0