gårdagen och dagen...


Några av gårdagens inköp. Det blir att inviga mina ny leggings
kvällen till ära i alla fall, vad som hamnar on top vet jag ännu
inte...



Igårkväll fick datorn ligga ifred hela kvällen medan jag och R mös i soffan. Det blev en liten shoppingtripp efter jobbet så jag kom hem i samma tid som jag gjort alla andra dagar i veckan. Från och med måndag får jag i alla fall ordinarie arbetstider igen så det ska bli skönt att inte behöva jobba över varje dag =) 

Gårdagens tur på stan resulterade i att allt annat förutom en hel partyoutfit men jag tror att det blir bra i alla fall. Hur mycket party det blir får vi dock se. Kom ju på igår att värktabletter och alkohol inte är någon bra komination men man kan ha roligt ändå =)

Sitter precis och smaskar i mej två mandariner efter en härlig promenad med Falcon. Min syster har jag grattat och nu återstår bara handling inför kommande vecka så det är väl bara att sätta igång då vi ska vara färdiga för avfärd vid halv fem.

Hoppas på en fantastisk lördag för oss allesammans! 


/Ulrika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0