sista projektet påbörjat...


På vår senaste tripp till IKEA fick tre ljusstakar följa med hem
...dessa står vanlitvis på tv-bänken men fick flytta över till vårt
vita runda vardagsrumsbord för ett slag...


I helgen har det ena projektet avlöst det andra. Vi har äntligen tagit tag i att montera upp vår tv på väggen så igår fick ja målat första varvet på tv-bänken som Rs pappa byggt åt oss sedan tidigare =) Hoppas i alla fall att bänken har torkat till senare idag för att jag ska kunna måla ännu ett varv...ni som läst bloggen tidigare vet att mina måleriprojekt har dragit ut på tiden en del då torktiden har varit sanslöst lång...

Medan R skriver klart sitt exjobb ska jag och Falcon spendera dagen med att besöka en och annan, men först blir det en promenad i det vackra vädret =)


/Ulrika


Kommentarer
Postat av: Cicci

Håller med dig om torktiden. Har också målat om lite härhemma och då har torktiden varit 1 vecka.

Men den som väntar på något kan ju aldrig vänta för länge.



Jag jobbar på revisionsföretaget Ernst&Young. Där man har högsäsong på våren coh lågsäsong på hösten.



Ha en fin söndag!

2010-04-25 @ 09:34:01
URL: http://mittfonster.blogg.se/
Postat av: Annas inspiration

Ljusstakarna är jättefina, passar på de flesta ställen.



Hoppas du har en skön helg

KRAM Anna

2010-04-25 @ 17:37:35
URL: http://annasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0