hårvård x 2...


Hämtade ut ännu ett paket igår med lite hårprodukter från
bangerhead.se som alla har en sak gemensamt, att ge mitt
hår mer volym... 


Det känns som att det har varit mer aktiviteter denna vecka i jämförelse med förra och dessutom är det saker som komma skall. Har haft något på schemat varje dag i veckan och morgondagen kommer inte att skilja se på något sätt. På vägen hem i måndags gick jag in till en ny frisörsalong vars fönster jag alltid tittar in i när jag går förbi. Resultatet blev en klipptid redan imorgon, lycky me! =) Känns som att det är ett bra tag sedan jag sist gjorde ett besök hos en frisör. Ska bli spännande att se hur det känns när jag knallar därifrån =S Hoppas på att det är lagomt pratsam frisör då jag vill ha maximal avkoppling =)

Senare på kvällen väntar dessutom en liten tillställnng hos Mr J då han fyller år, Grattis i förskott J! =)


/Ulrika

Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

Hoppas bed head funkar på dig, jag har verkligen fått mer volym :-)!

2010-04-28 @ 17:48:08
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0