movietime...


Kvällen har bjudit på film. Tyvärr så blev det lite fel
när R var och hyrde film eftersom att det blev upp-
följaren på Twilight som vi inte sett ännu =) Varken jag 
eller R fastnade för filmen trots att vi båda tycker om
fantasy lite till och från...


Det är lite av "bloggtorka" i bloggen denna vecka. Har i jobbat i snitt 10 timmar om dagen sen jag började i tisdag och det känns kan jag tala om. Att gå från att ha varit sängliggande varje dag till att jobba med hundra procents fokus tar på krafterna. Tyvärr har mitt ryggproblem förvärrats också sen jag började jobba enligt sjukgymnasten, men vad ska man göra när man inte får vara sjukskriven? Sjukgymnasten är väldigt nyfiken på vad min DT-röntgen säger som jag ska på till veckan då det verkligen inte blir bra. Vi har hur som helst inte hunnit med något i veckan här hemma, så därför bjuder morgondagen på att springa ärenden. Har vi tur hinner vi ta det lite lungt också =)

Fick mej förresten ytterligare en suprise idag när jag klev in genom dörren här hemma. Mitt anställningsavtal har kommit och har dessutom blivit beviljad den lön jag begärde trots att dom sa att dom inte kunde ge mej min begärda summa, men det är bara att tacka och ta emot =)

Verkar inte finnas något vettigt på TV denna fredag så jag tror att det blir en tidig kväll. Sov gott vänner!


/Ulrika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0