veckans...

Veckans matsedel

Måndag: Pannkaka med tärnad bacon och lingonsylt
Tisdag: Bellmansströmming med hemmagjord potatismos
Onsdag: Korvstroganoff med morötter och matvete
Torsdag: Biffar med fetaost och rostade grönsaker i ugn
Fredag: Suovas gjord på älgskav
Lördag: Sweetchilimarinerade kycklingspett med salsasallad


Då var veckans första dag avklarad och nu sitter jag mätt och belåten efter att ha ätit pannkaka med bacon och lingonsylt *mums*. Idag välkomnade vi en ny arbetskollega till kontoret som dessutom verkar vara en tjej precis i min smak så det ska bli kul med lite nytt blod =) I övrigt har jag både hunnit med att sitta på ett sektionsmöte halva dagen men också lyckats arbeta mej igenom halva min arbetshög så veckan har verkligen startat bra. Pricken över i:t var att kunna gå hem i tid pigg och alert =) 

Kommer att sitta som på nålar i veckan tills jag får veta hur mina röntgenbilder ser ut. Börjar få tillbaka motivationen för träning och känner verkligen för att köra styrketräning till max så fort jag får möjlighet, men min sjukgymnast kommer nog vara noga med att jag tar det lungt från början. Nu väntar småfix här hemma, blir så himla stökigt om ma inte håller efter lite i alla fall =)


/Ulrika





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0