härlig sommarkväll...

 
Fick äntligen fotat min och antagligen många andras cykelväg till/hem från jobbet med
mobilen (återigen) när vi cyklade hem från en lyckad after work på stan igår kväll...


Efter min första semestervecka och efter Rs första arbetsvecka efter sin semester tyckte vi att det passade alldeles utmärkt att ta en liten after work igår. Vi cyklade in till centrum och tog oss en sväng på stan innan vi traskade till All Stars för lite mat. Det blev The Fabulous All Star Rib för mej och en Classic Entrecote för min käresta *gott gott*. Till det blev det en stor stark för oss båda =) Som vanligt är jag lite feg med kameran i offentliga miljöer fortfarande, men maten var verkligen en fröjd för ögat och för gommen =)  

Väl hemma röjde vi undan på balkongen och satt där ute lääänge och mös till ljudet av båttrafiken och lite gott i glasen...


/Ulrika

Kommentarer
Postat av: Mia

Deras Classic entrecote är supergod! :)

2010-08-14 @ 17:08:35
URL: http://miizing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0