home sweet home...


En av de charmigaste sakerna med vår nya lägenhet
är dom härligt gamla fönstren...kommer dock ske ett
byte om någon vecka så jag håller tummarna att mys-
faktorn inte försvinner...


Sedan jag anlände till Umeå denna fredag har vi varit på språng för att fixa med den ena och det andra men nu är vi äntligen på hemmaplan och jag har äntligen fått sjunka ner i soffan och känna att jag äntligen har fått semester *härligt*. Medan jag håller R sysselsatt med att montera ihop de möbler som jag köpte igår, surfar jag omkring och slötittar lite på "Alla talar om Grace"...

Hade tidigare tänkt att inköpen till vår nya lägenhet skulle ske lite pö om pö men nu vill jag bara ha allt färdigt direkt men vi får väl se. Jag har ju tre veckors semester att fylla med aktiviteter så det kommer säkerligen bli mer än en tripp till möbelvaruhusen här nere =)


/Ulrika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0