fredagsmys...


Dagens tacos sköjdes ner med pepsi som jag verkar
ha blivit tokberoende av, inget annat duger...



Mätt i magen efter en tacos till middag har vi nu landat i soffan. Tanken från början var att vi skulle gå på bio denna fredag och se den "efterlängtade" Inception men jag är helt slut efter de två gångna dagarna både fysiskt och psykiskt så när mannen kom hem med godispåsen kände jag att jag inte har några problem som helst att stanna hemma denna fredag och ha vårt första fredagsmys här hemma i våran nya lägenhet för denna höst =)


/Ulrika

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Åh vad gott det ser ut :)

2010-08-21 @ 01:36:52
URL: http://smultronros.webblogg.se/
Postat av: Evelina

Pepsi är goooott! fast pepsi max ska det vara, iiiskall!



Det är verkligen kul med barn, förstår att du är lite sugen ;-)

2010-08-21 @ 19:04:28
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0