halva veckan avklarad...


När jag är själv blir det antingen slarvmat eller så
lyxar jag till det riktigt ordentligt...



Då var halva veckan avklarad och bara två mornar till väntar mej att vakna till det där otäcka ljudet av alarmet på mobilen. Känner mej helt slut idag och huvudet har värkt mer eller mindre hela dagen men nu är jag färdig med min övertid och imorgon och på fredag flexar jag ut tidigare =)

Efter mitt mastodontpass på jobet igår for jag direkt vidare till J där det bjöds på en delikat kycklinggryta tillsammans med sällskapet av tre herrar alldeles för mej själv. Am I lucky or what? =)

Eftersom att morgondagen bjuder på middag borta igen men då hos en annan J tyckte jag att det var bäst att rensa kylen på det sista typ, så det blev en smörgås med kräftstjärtar och ägg *mums* Just nu är jag så mätt så jag håller på att spricka så jag ska bara ta igen mej en stund och sedan ta tag i att städa ur några rum färdigt innan överlåtelsen...


/Ulrika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0