mat och andningspaus...


I Luleå är Kojis det absolut bästa sushistället men det
kostar också...Köpte 16 bitars som jag fördelade lika
till både en sen lunch och middag...



Kom fram till Luleå vid tvåtiden och var då förbi och handlade lite på vägen hem. Sedan dess har det varit städa städa städa som gällt och det värsta är att jag bara hunnit köket!!!! Nåja toaletten, vardagsrummet och ena sovrummet är redan gjorda i stort sett och sedan är det bara moppning kvar så som den tidsoptimist jag är blir det nog inget problem att bli färdig med städningen idag.

Just nu ligger jag i alla fall och pustar ut lite från alla rengöringsmedelsångor och har precis mumsat i mej sushi till middag *mumma*. Men snart är min matpaus över så det är väl bäst att återgå till städandet =)


/Ulrika

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Fin blogg du har! :)

2010-08-19 @ 22:43:18
URL: http://smultronros.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0