mot Luleå...


Härligt vita sängkläder från !IKEA! (trots att jag blivit
väldigt kritisk mot sängkläder utan satin) fick komma
hem med oss för någon månad sedan...


Efter en god natts sömn i renbäddad säng och nystädad lägenhet är jag nu redo för en bilfärd "hemmåt". Planen för dagen är att städa ur den gamla lägenheten helt och hållet under dagen. Kommer även jobba ett arbetspass såhär mitt i semstern imorgon men det gör mej faktiskt inget eftersom att semestern inte blev som vi hade planerat i år, med resor och annat kul. Mina förväntningar till nästa sommar är alltså skyhöga numer =)

Men det är väl dags att sätta igång så jag kommer iväg någon gång...


/Ulrika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0