nytt liv...



En lightvariant av MTB heter Easytone som enligt vissa gör
att kaloriförbrukningen ska öka med hela 28 procent och
ge användaren ett lyft av lilla rumpan. Dessa finns att köpa
på Stadium för 1 199 kr.



Idag återvände jag efter tre veckors semester till mitt nyagamla jobb. Ska minsann bli spännande och roligt med ny arbetsplats och nya arbetsuppgifter att hugga tag i =)

I takt med att mitt liv tar en ny vändning hoppas jag också på lite hälsosammare rutiner. Skrev i ett tidigare inlägg om att jag skulle köpa mej nya träningsskor och hittat precis den variant jag ville ha men vännen J fick mej minsann på andra tankar när hon var sugen på att köpa en annan variant av MTB som heter easytone och efter att ha surfat runt lite på nätet känner jag att detta kanske är en variant för mej med...men har inte bestämt mej än, köpet måste ändå vänta lite då det var way to much med räkningar denna månaden. Det finns verkligen ingenting som kan få en att tappa livsglädjen så pass mycket som ekonomi och pengar kan göra *hyjja*, som tur är överlever vi ännu en månad =)


/Ulrika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0