power walks...


Senaste paketet från HM innehöll sköna promenadkläder och jag fullkomligt
älskar tröjan som påminner om sofshell så den kommer kunna hänga med
länge både med och utan skaljacka...



Sedan semestern började har jag verkligen kommit igång med promenerandet igen efter en svacka då min rygg inte riktigt varit och är samarbetsvillig men det ska jag nog kunna råda bot på så småningom =)

Dagen började i vanlig ordning med en promenad längs älven i mina nya promenadkläder. Bara skorna kvar att investera så är min powerwalk outfit färdig för höstens promenader. Mina nuvarande skor börjar sjunga på sista versen så det är dags att investera i ett par nya och jag har hittat ett par prisvärda och snygga skor på Stadium som borde kunna täcka mitt behov.

Egentligen ska man väl ha både walkingskor, träningsskor och löparskor men jag satsar på löparskor med bra dämpning som jag kan nyttja i alla tre sammanhang så jag skiter fullständigt i de eventuella rekommenadationer som finns =)


/Ulrika

Kommentarer
Postat av: Elin

Gillade tröjan supermycket!

2010-08-23 @ 19:39:05
URL: http://heltsubjektiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0