strålande torsdag...


Tycker att det är urmysigt att blicka ut över takåsarna
här hemma. När eftermiddagstrafiken lugnat sej kan
man lyssna på båtarnas puttrande längs älven...Bara
vi får fixat till det här på balkongen kommer många
mysiga kvällar spenderas här ute tillsammans med ett
glas rosé eller två =)


Idag har det varit en sån där superdag. Det är fantastiskt vad lite sol, bra sällskap och en tur till stan kan åstadkomma för det mentala välmåendet =) Har dessutom hunnit med en härlig promenad innan söta S kom förbi på lite bullfika vid lunchtid =) Efter det packade vi oss på hojjarna och cyklade in mot stan. Bara dom slutar bygga "överallt" kommer jag ha en superväg till jobbet... 

På väg hem från stan tog vi vägen hem till S för en snabbvisit. Huruvida jag kommer hitta dit i framtiden är däremot en annan fråga =)

Nu ska jag bara ta igen mej lite på balkongen här hemma efter cykelturerna idag, sen är det minsann dags att sätta igång med torsdagens middag...
 

/Ulrika

Kommentarer
Postat av: Miia - There´s no place like home

Vilken fin bild! =)



TACK för dina peppande ord angående vår flytt! Jag blir alldeles rörd av att läsa alla fina kommentarer. Tänk så mycket det ger en att blogga..



Nu önskar jag dig en riktigt trevlig helg!

Kramar /Miia

2010-08-13 @ 14:48:22
URL: http://theresnoplacelikehome.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0