triss i Leila...

 
Leveransen av sista boken i min samling "Leilas middagstips" har äntligen fått komma
hem till mej så nu finns det verkligen inga ursäkter att inte ställa sej vid spisen...


Efter en god morgon men frukost framför teven och hela baletten fick jag en avi om att mitt paket med mina efterlängtade böcker hade kommit. Så det var bara att ta tjuren i hornen och bege mej iväg på min första tripp utomhus efter mitt besök hos farbror doktorn i måndags, och det gick ju strålande. Bara lite motvind och dugg men det hör väl hösten till...

Väl hemma blev det ett litet mellanmål bestående av björnbär samtidigt som jag lyckades lirka upp paketet. Efter en del väntan har nu äntligen Leilas middagstips kommit mej till handa. Jag har således fått en helt ny kokbok med inspiration till höstens och vinterns middagar och dessutom gjort samlingen komplett för denna gång, hoppas ju givetvis att hon ska komma ut med något nytt senare =)

Blir nog ett eller annat recept att ge sej på under den stundande helgen...


/Ulrika

Kommentarer
Postat av: rebecca

åh leila har så himla bra tips :) ha en fin dag!

2010-08-26 @ 14:01:09
URL: http://rebeccaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0