investering nästa...

   
Efter en helg med uppackning 24-7 har jag insett att vi behöver köpa en till Billybokhylla med dörrar och en Malmbyrå för att få plats med allt vi släpat med oss till dena nya lägenheten...


Kom hem till lägenheten i Luleå kring niotiden igår efter att ha spenderat vår första helg i Umeå. Har hållit ett bra tempo med att få upp saker ur kartonger tills jag insåg att vi har alldeles för mycket prylar och jag inte vet vart jag ska stoppa alla saker. Rensandet fortsätter med andra ord i den nya lägenheten men det blir minsann att komplettera vårt möblemang med en till bokhylla och en ny byrå så att vi får plats. Måste hursomhelst till Rs föräldrar och lämn tillbaka kylväskorna som vi fraktade all mat i så då passar det utmärkt med en kvällstripp på det svenska varuhuset och lilla Ittala Outlet =) 

Denna måndag har i alla fall gått i hyffsat tempo och jag lyckades till och med avverka två av totalt sex övertidstimmar för att bland annat kunna flexa ur tidigt på fredag, så vi får väl se vilken dag jag orkar åka iväg för lite shopping. Hur som helst är det bara fyra dagar kvar att stiga upp nu innan semestern och jag längtar som en tok, tänk att få vara ledig och ha betalt =)


/Ulrika

Kommentarer
Postat av: Fanny

Klickade runt på styleroom och hittade din blogg där. Här kommer jag vara inne ofta och läsa :)

2010-08-03 @ 12:57:21
URL: http://fannymaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0