tacksamhetsskuld...

 
När jag väl "vaknade upp" kände jag mej oförskämt pigg bara någon timme senare...


Efter en god natts sömn var planerna för måndagen redan spikade med en härlig energigivande promenad med vår Falcon innan jag skulle göra mej redo för en jobbintervju. Verkligheten visade sej bli något helt annat då jag blev totalyr ute på promenaden och sedan vaknade upp på akuten. Där har jag spenderat hela min dag med slangar, sjukhusmat och äckliga gubbar. När jag väl fick meddelande om att dom ville att jag skulle stanna över natten, eftersom att jag inte ätit, blev det eld i baken.

Hemma igen och skakis efter dagens upplevelse känner jag mej oerhört tacksam för de människor som faktiskt bryr sej om andra som är helt okända för dom själva ♥


/Ulrika


Kommentarer
Postat av: Cicci

Vad obehagligt att bara blir totalyr så där plötsligt. Jag hoppas att det är bättre med dig. Ibland är det verkligen tur att det finns snälla medmänniskor.



Hoppas att du kunde boka om intervjun till en annan dag.



Krya på dig!

2010-08-23 @ 21:32:37
URL: http://mittfonster.blogg.se/
Postat av: Sofie

Men gud så obehagligt! Vad säger du? Svimmade du på promenaden och vaknade först upp när du var på sjukhuset? Men gud vad läskigt!!!



Kramar

2010-08-29 @ 15:52:23
URL: http://litendelavmig.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0