jordnötskladdkaka..


Höstnumret av Amelia innehöll flertalet bakverk och
en och annan middag med höstfeeling, så vi får väl
se om det blir att röra ihop en smarrig gryta senare
i höst....



Pular på i lagom takt här hemma med uppackningen så att jag inte sliter ut mej =) Trodde minsann att jag skulle ha hunnit längre än vad jag gjort med uppackande vid det här laget men när man spenderar hela helgen till att åtehämta sej spricker liksom planen. Jag känner mej i alla fall pigg och fräsch denna måndag och har nu plockat ur hälften av de lådor som fanns kvar. Bara sånna där tråkiga lådor kvar med en massa kraffs som jag inte ens förstår att jag sparat men som man bäddar får man ligga =) Börjar i alla fall vara dags för en tur upp på vinden så man kan röra sej här inne igen...


Tror dessutom att det senare får bli en tur ner til ICA (med bilen då regnet fullkomligt öser ner här idag) för att inhandla några ingredienser till en jordnötskladdkaka som såg helt fantastik god ut i höstnumret av Amelia =) 


/Ulrika

Kommentarer
Postat av: Marie

Håller med..!! den där kladdkakan ser supergod ut!!



Kram!

2010-08-16 @ 19:06:43
URL: http://sjovreten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0