ajaj :(


Min uppmuntran efter dagens "operation" är min lilla önskelista till jul. Givetvis finns det så mycket mycket mer att önska sig men vi tar det "försiktigt" ;)


Så var dagen kommen för att ta bort min visdomstand som ställt till det lite för mig, men nu är det gjort. Då bedövningen börjat släppa sakta men säkert har det blivit desto obehagligare. Mitt mål är att försöka klara mig med de värktabletter som jag fick på recept men får jag så pass ont att de inte hjälper kommer jag inte tveka att ta min Mr.Rs tabletter som han fick vid sina operationer som får en att däcka :)

Nu är det vila, vila, vila som gäller så att det ska sluta blöda någon gång, ska bara försöka hålla mig vaken Greys igenom då det är säsongsavslutning ikväll. Hade jag inte haft knipsat bort min lilla tand hade jag nog unnat mig en av de lussebullar som tillverkades under gårdagskvällen. Hoppas i alla fall att jag klarar av att äta under morgondagen då jag och M bjuder på fika på den nya myndigheten. Håll tummarna!


/Ulrika

Kommentarer
Postat av: Josefine

OK :) du får höra av dig närmare ang tider. Skriver däremot in i kalendern att du vill göra den dagen ifall det kommer fler förfrågningar :)

2010-12-08 @ 22:54:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0