årets sista dag...


 
Hann knappt se några av solens strålar innan den beslöt sig för att somna in igen. Tur att jag hade det bästaste sällskapet med mig...


Efter en härlig sovmorgon och en energigivande frukost känner jag mig som en helt ny människa. Var bara lite sömn jag behövde efter stressiga och mörka dagar :)

Medan frukosten intogs gräddades aftonens efterrätt i ugnen, bara lite glasyr och garnityr kvar att pynta den med *gott gott*. Nu har jag precis kommit in efter en promenad i detta fantastiska vinterväder som vi har. Bara sju minusgrader och strålande sol *lovely* Hade vi bott i hus hade jag banne mig tagit mig en bastubad men jag får nöja mig med duschen. Sen är det bara börja förbereda inför kvällen...

Gott Nytt År vänner! 


/Ulrika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0