bland favoriterna...


Ett snyggt bälte i svart hoppas jag kunna förverkliga med min alldeles egna klänning...



Denna klänning från Kanacca har länge funnits med bland mina favoriter av brudklänningar bland annat på grund av det fantastiska bältet i midjan. Måste nog försöka komma iväg på lite provning snart men det går aningen segt nu med utbildning varje dag...

Denna vecka och nästa håller polisen utbildning för oss med två tillhörande tester *pirrigt* men det ska nog gå bra måste bara fokusera lite extra :)


/Ulrika
 

Kommentarer
Postat av: Cicci

Riktigt snygg klänning. Jag förstår att den är en favorit. Gillade också skärpet och den bara ryggen.



Kram

2010-12-06 @ 21:39:34
URL: http://mittfonster.blogg.se/
Postat av: johanna heikkilä

Den där var ju hur fin som helst!

2010-12-07 @ 20:46:01
Postat av: Ida

WOW! Vilken fin klänning!

2011-01-03 @ 22:49:53
URL: http://storasysteryster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0