bröllopsnatten...




Hotellet där vi bokat vår bröllopsnatt är helt nyrenoverat och har en underbar spaavdelning som jag hoppas kunna nyttja om jag hinner...


Så var bröllopsnatten bokad och ännu en punkt på listan avbockad. Måste säga att jag ser fram emot denna hotellvistelse med tanke på övriga faciliteter på hotellet =)

Tanken med helgen var att köra ett test på våra inbjudningskort för att komma igång med planerandet igen men hela shoppingdelen på min lista försvann i och med att alla andra punkter lyckades prickas av, men än finns det tid. Får helt enkelt försöka ta mig ner på stan någon dag denna vecka om möjligheter finns med tanke på att utbildningen tillsammans med polisen fortsätter =)


/Ulrika

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Blir det Capean? Det blir ju super!!

2010-12-15 @ 18:55:24
Postat av: sofie - jävligt asgravid ;-)

Men shit ni SKA ju verkligen gifta er, inga lösa ord här inte! =)



Huset kommer från finska TERIHUS... =) www.terihus.se

Carolina tror jag det heter!

KRAMAR!

2010-12-17 @ 12:00:01
URL: http://litendelavmig.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0