dan före dopparedan...


Årets klappar är inslagna i de klassiska färgerna rött och vitt...


Efter många om och men är nu alla julklappar inslagna inför morgondagens julfirande. Det blev en tidig morgon i morse och säkerligen lika tidig imorgon (hoppas dock att jag får sova ut en liten stund i alla fall) för att hinna med allt som ska fixas inför självaste firandet av julafton.

Dagen har bestått av några timmars bilåkande och sedan några besök hos bland annat min mor, J och min syster där klappar både tagits emot och lämnats. Nu ligger jag äntligen i sängen då ögonlocken är alldeles för tunga för att lyckas mäkta med uppesittarkvällen. Därmed önskar jag er en god natts sömn!


/Ulrika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0