julafton...

 
Numer har både hyacinter och en till amarylis hunnit slå ut så att det doftar helt underbart där hemma...


Det blev en härlig sovmorgon (såsom jag önskat) såhär på självaste julafton och nu är det bäst att sätta fart så jag hinner med det jag utlovat, ska nämligen knåpa ihop lite tillbehör till kvällens julbord som ska intas hos Rs syster detta år.

Vi har sedan vårt andra år tillsammans kört varannat år jag och R då det känns helt befängt att dela på sig en dag som denna då man lever tillsammans, så i år blir vi med Rs familj. Och vem vet, det kanske inte dröjer så länge innan vi kan inbjuda "alla" att fira jul i vårt hus för en riktig Bullerby jul :) 

Nu kan jag bara önska er alla en riktigt GOD JUL!


/Ulrika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0