inför bröllopsfotograferingen...


Det finns många oförglömliga stunder under ens bröllopsdag och därför är det viktigt att dokumentera så mycket och många som möjligt. Sedan i somras och till och med förra vintras har ett och annat bröllopsmagasin dimpt ner i brevlådan. I ett av magasinen fanns en väldigt nyttig checklist inför bröllopsfotograferingen som kan vara bra att ha för alla blivande brudpar. Eftersom jag gärna tar emot tips själv inför den kommande dagen delar jag mer än gärna med mig av det jag själv hittar :)

Många bilder kommer antagligen väldigt naturligt men jag skulle även kunna addera lite till ovanstående lista...Vår kära fotograf Ida kommer med andra ord ha lite att stå i ;) No preassure!


/Ulrika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0