sista arbetsdagen 2010...


På en av alla mina promenader som jag tagit under året som gått. Vintersolståndet skedde redan för någon vecka sedan så jag hoppas att min trötthet blir som bortblåst när solens strålar börjar kika fram igen...


Jag hänger inte med riktigt just nu, är fullt upp hela tiden så tid till bloggen finns inte riktigt...kanske är bäst att förbereda lite inlägg när inspirationen och tiden väl finns där så att ni som är flitiga och tittar in här har något att läsa ;)

Årets sista arbetsdag är i alla fall avverkad och likaså inköpen till årets sista dag. Nu väntar soffan resten av kvällen för att återfå lite krafter efter en smått slitig vecka, hoppas på att alla sjukdomar som härjar just nu passerar mig illa kvickt så jag kan fira in det nya året med pompa och ståt!


/Ulrika


Kommentarer
Postat av: Ann-Louise

Skönt att få några dagar ledigt nu då för dig!



Vad skoj att höra att tårtan är god! Har bara hört bra om den så jag hoppas jag lyckats nu också!



Önskar dig ett Gott Nytt År!!



Stor Kram!

2010-12-30 @ 20:45:38
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0