BRA besked...

Besöket hos sjukgymnasten var verkligen positivt.

1. Som jag själv kännt har jag fått tillbaka lite stabilitet i foten =)
2. Sjukgymnasten kunde även se att behandlingen hjälpt på annat sett också eftersom jag har fått tillbaka reflex i benet nu också =)
3. Vi diskuterade även alternativ träning för mej eftersom att jag inte kan promenera eller träna gruppass än. Det känns verkligen att jag inte rört mej något de senaste veckorna. Slutsatsen blev i alla fall att jag kunde använda simning som träningsform eftersom att vattnet gör att ryggen inte belastas på samma sätt =) Bäst att ringa och boka upp mamsen =)

Det har verkligen varit en superdag. Efter mitt förra inlägg har jag dessutom fått ytterligare ett samtal. Går jag bet på båda grejjer vet jag inte vad jag ska ta mej till...

Nu fortsätter vi i dethär flytet =)



/Ulrika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0