dagens status...

Dagen började med en mysmorgon tills telefonen ringde. Det var min sjukgymnast som undrade om jag kunde komma redan inom en timme. Javisst sa jag trots att jag visste att det skulle bli tajt. Bara pälsa på sej och gå en snabbsväng med Falcon för att sedan duscha och kila iväg. Benen pinnade på som dom inte gjort på närmare en månad. Kände mej smidigare än på länge i morse *jippie*

Knatade i alla fall iväg till sjukgymnasten och fick min "dagliga dos töjning". I måndags diskuterade vi politik och sjukvård, dagens samtalsämnen blev husköp och spännande människor. Mycket trevligt må jag säga =) Det känns i alla fall alltid rätt hyffsat i ryggen och benet när jag är där, däremot när jag går därifrån. Är faktiskt tveksam till om jag kännt någon större smärta än den jag får ibland, men efter regn kommer solsken brukar man säga =)

Bökade iväg mej till busshållplatsen och tog mej in till stan i alla fall, där jag mötte upp sötaste E på Symphonie för en delikat lunch bestående av kycklingpaj och lite annat smått och gott. Får tacka för det trevliga sällskapet med så kort varsel =)

Efter vår lilla lunch blev det en lite tur på stan, hittade dock inget spännande för ovanlighetens skull. Blev väl helt enkelt nöjd efter min senaste shopping =)


/Ulrika

Kommentarer
Postat av: Sara

tack, jag jobbar på det =)

2010-02-10 @ 19:12:23
URL: http://flippaut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0