en kanondag...

Känner mej mycket tillfreds med hur dagen artat sej. Först en kanonpromenad med Falcon, sen lite shopping och ikväll melodifestivalen. Kan det bli mycket bättre? =)

Min lilla shoppingtur blev lite dyrare än planerat eftersom lite av varje åkte ner i shoppingpåsen, men ack så nöjd jag känner mej =) Frågan är om det verkligen är hälsosamt att känna sån lycka av att få köpa saker? På tal om shopping till hemmet verkar grönt vara den färg som gäller i vår men å andra sidan är det ju en riktig vårfärg...

Sprang in en sväng på ICA på vägen hem för att köpa ingredienser till kvällens måltid och vad hittade jag där om inte helt fantastiskt goda semlor som jag och R njöt av för en stund sen tillsammans med en kopp te för min del och kaffe för min andra hälfts del...



Nu ligger jag och vilar min rygg en stund för att sedan sätta igång med att röja undan saker från sovrummen som ska tapetseras på måndag. Ska ta lite förebilder så ska ni få se vilen stor skilland det kommer att bli...


/Ulrika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0