en TOPPENvecka...

Vaknade vid sju denna måndagmorgon, härligt med ny vecka!

Trött möttes jag av ett sms på telefonen: -Vi kommer till Luleå vid nio, går det bra att vi kommer till dig? Genast åkte turbon på eftersom att det verkligen behövde städas i denna lägenhet. Har sen jag slutade jobba förflyttat städningen till under veckorna för att ha lite extra att göra när jag ändå bara är hemma...

Nu ligger hela gänget och sover och jag håller på att göra mej iordning för att ta mej till sjukgymnasten. Det är en tråkig moster nu för tiden som inte kan leka...

Fick även ett spännande samtal tidigare idag, nu håller jag verkligen tummarna att allt går vägen på fredag =)


/Ulrika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0