mat, melodifetivalen och OS...

Dagen har spenderats i hemmets lugna och framförallt varma vrå...Hela -31 grader har det varit här idag, helt galet!!

Sitter mätt och belåten efter en god middag bestående av kycklingpaj och en liten (läs gigantiskefterrätt helt i min smak =)


kycklingpaj med majs och broccoli...


smarrig turbo cheesecake...

Är halvvägs genom kvällens bidrag från deltävling nummer tre, men jag vet inte, allt känns lite halvdant. Visst var förra årets tävlingar mycket bättre?! Eller svamlar jag bara?

Efter kvällens melodifestival fortsätter vi tvtittandet i svt med att hålla tummarna för de svenska herrarna i kvällens jaktstart.

Hoppas på en bra kväll för er alla!


/Ulrika

Kommentarer
Postat av: Cicci

Vad gott med kycklingpaj och cheesecake. Tycker också att bidragen har varit bättre tidigare år. Men jag är glad att Darin gick vidare för jag höll på honom.



2010-02-20 @ 22:09:00
URL: http://mittfonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0