mot söder...

Idag bär det alltså iväg söderut för min del. Har verkligen sovit oroligt inatt och vaknat flera gånger om. Ska strax bege mej ut på min obligatoriska promenad denna torsdagsmorgon. Blir att packa en liten övernattningsväska och att gå till sjukgymnasten innan det är dags för avfärd...

Hade verkligen trott och hoppats att jag skulle kunna åka tåg men givetvis drabbar ju snön söderut avgångar här uppifrån. Måste säga att det är katastrof, vi bor ju faktiskt i Sverige. Det må ha snöat mer än vanligt och ha varit kallare än på flera år. Tror att det varit stora avvikelser från normaliteten de senaste åren som gör att så många klagar när det väl blir riktig svensk vinter.

Nåja, blir att övernatta i Umeå för att min rygg ska palla med hela resan, där har jag stämt träff med en gammal vän för en fika på stan. Det ska verkligen bli kul att se henne då jag tror att det var tre-fyra år sen sist...


ska övernatta på Hotell Avenyn...

På fredag morgon åker jag vidare till my final destination. Jag hoppas verkligen att det här ska gå vägen och att jag bara oroat mej i onödan för både resan ner och sådana formella saker som anställningsavtal...

Bäst att sätta igång med denna torsdag =)


/Ulrika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0