ny vecka...

Vaknade med mycket ajaj i ryggen denna morgon. Klockan var strax efter fem men efter några försök att somna om insåg jag att det var lönlöst eftersom att jag inte kunde ligga på något sätt utan att det gjorde ont.

Här ligger jag nu i soffan med mitt snygga craftställ på för att kunna springa och öppna dörren när målarna väl dyker upp. Hoppas verkligen att dom hinner klart allt idag. Dom arbetar ju trots allt med att tapetsering och så...

Igår fick R gå ut med Falcon på morgonen men jag ska testa att gå en kortispromenadis denna morgon. Senare väntar ett besök hos sjukgymnasten. Ska bli så himla skönt att bli sträckt =)



Hoppas på en skön start på veckan för er alla!! =)


/Ulrika

Kommentarer
Postat av: Becka

Så du har också problem med ryggen?

Jag försöker få en tid hos en läkare, inte så himla lätt visade det sej. Men förhoppningsvis imorgon.

Hoppas det går över snart för dej!

2010-02-08 @ 08:47:59
URL: http://beckasinnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0