sjuttonde februari...

Idag har dagen kännetecknats av isande vindar här uppe. Å andra siden så blåser det alltid i denna stad, så det är bara vänja sej. Snön var sådär vacker när den glittrade med hjälp av solens strålar...



Man kan verkligen inte klaga på vädret här uppe just nu förutom att det kanske är aningens för kallt...

Har både hunnit en kortare sväng med Falcon samt en sväng till sjukgymnasten idag. Jag måste säga att det känns lite bättre i och med att jag i stort sett känner vart jag sätter foten nu (det är alltså inte socker i foten hela tiden nu när jag promenerar, däremot finns det knappt kraft att få på sej skorna) däremot får jag starka stötar med smärta idag också...

I övrigt händer inte så mycket...Såhär på kvällskvisten har jag dock klippt R tills hans medverkande i Teknikdagar imorgon. Måste ju vara fin när man ska göra PR för sej =)

Senaste kvällarna har jag verkligen varit bänkad framför OS, idag intresserar det dock mindre...


/Ulrika

Kommentarer
Postat av: jessi

vacker bild du tagit. hoppas värken ger sig o sjukgymansiken börjar verka.



kram

2010-02-18 @ 11:14:14
URL: http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0