suktande efter solen...

Ambitionen för gårdagen var att vi skulle ta oss ut i den vackra vårsolen, och det gjorde vi också. Efter lite efterforskning på kommunens hemsida beslutade vi oss för att åka isvägen ut till Sandön och ut till Klubbviken för lite grillning. Helt fantastiskt att vi kör bil på isen såhär i vintertider =) Isen kryllade av människor som var ute efter solens strålar som vi inte varit alltför bortskämda med senaste tiden.

Väl ute på Sandön hamnade vi bakom ett äldre par som var ute och åkte bil liksom vi. Men vi trodde aldrig vi skulle ta oss fram med tanke på att det inte gick speciellt fort =) Senare visade det sej också att vi inte skulle ta oss till vår destination eftersom vägen inte var skottad...
Kan säga att vi var två besvikna själar som guppade hemåt, men vi hade ju varandra i alla fall =)



Det blev en lååång biltur för att hitta grillplats i alla fall...
Vår slutsats blev att vi nästa gång åker till våra hemtrakter där man vet vart man kan grilla och njuta av solens strålar =)




/Ulrika


Kommentarer
Postat av: Becka

Jag kan ha så svårt för att ta mej ut på promenad men varje gång jag lyckas är det så himla skönt! :)



Är du inte på benen? Vad är problemet?

Ha en skön dag!

2010-02-15 @ 08:30:25
URL: http://beckasinnet.blogg.se/
Postat av: Becka

Jo, nu minns jag. Minnet är bra men kort, hehe! ;)



Usch, det där låter inget vidare. Jag har ju också problem med ryggen, men den värsta värken har faktiskt lagt sej nu. Dock ska jag börja gå till en sjukgymnast för att försöka rätta till grundproblemet.

Hoppas du snart blir bra!



Hoppas du får en skön kväll!

2010-02-15 @ 17:53:29
URL: http://beckasinnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0