underbara dag...

Dagen har börjat superbra. Trots att kylan är lite väl på så klarade jag att promenera med Falcon galant i morse =) Det är en strålande dag här uppe så jag hade tänkt passa på att ta lite bilder men hips vips var batteriet slut.

En av de bästa årstiderna börjar nu och jag hoppas verkligen att jag ska bli bra i ryggen så att vår lilla familj kan ta sej ut med skidor, sittunderlag och matsäck för att njuta av alla dagar som är som den här, men det måste givetvis bli lite varmare först =)



Nu har jag precis festat med att äta lite tacos som blev över från vårt fredagsmys. Ska på ett litet tag ta bilen och besöka bland annat blomsterlandet. Det är gapar lite väl tomt i två av våra fönster just nu sedan jag kastade iväg blommorna.

Ikväll väntar mysmiddag för två framför årets första "avsnitt" av melodifestivalen. Kvällens meny innehåller kött till huvudrätt och hemmagjord chokladmousse till efterrätt.

Bäst att sätta igång! Hoppas er dag blir lika fantastisk som jag hoppas att min blir! =)


/Ulrika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0