update...

Det ser ut som ett bombnedslag här hemma just nu och inatt har vi sovit i soffan, dels för att målaren har massa saker inne i sovrummet men också för att han målade taket igår innan han avslutade sin dag...



Han sa att han skulle komma kring halv åtta denna morgon, så det börjar bli dags att pallra sej ur soffan, klä på sej och dra ut vårt internet =( Kändes liiite jobbigt igår måste jag säga när jag inte kunde surfa där ett tag, men det är smällar man får ta =)

Igår var min mamma förbi en sväng innan hon åkte hemåt till sej, satt då och klistrade in bilder i fotoalbumet, så det blev att vi kollade igenom alla album *mys*

Vad som händer denna tisdag vet jag inte riktigt, men jag ska i alla fall iväg och handla. Våra golv är så himla dåliga i denna lägenhet så jag har tänkt att jag ska prova mej på att bona dom. När jag var yngre och det bara var jag och min mamma som bodde i första huset brukade jag bland annat bona golven hemma för att hjälpa till, så det ska bli intressant och se om min talang fortfarande håller i sej =)


/Ulrika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0