flera frågetecken...

Klockan 22.20 igårkväll rullade bussen in mot Luleå busstation. Jag var helt mörbultad i baken efter att ha spenderat sisådär 13-14 timmar på buss sedan i torsdags.

Igår spenderades alltså dagen mer eller mindre i en bil hela dagen med en rekryterare som visade mej runt vad jobbet som jag sökt skulle innebära. Har inte bestämt mej än om det är jobbet för mej, men med tanke på att jag inte fastnat för jobbet efter en dag ute känns det väl som att det kanske inte blir något. Det är alltför många frågetecken trots att rekryteraren verkligen försökt "sälja" företaget. Det är nog första gången jag inte försökt sälja mej själv heller och det framförallt är märkligt...Så i helgen blir det en hel del bollande med andra ord för att komma fram till om jag ska tacka ja eller nej till jobbet...

Men men nu är jag hemma igen och fasiken vad det är skönt även om jag inte har haft det dåligt. Han ju träffat sötaste J i Umeå som jag inte träffat på tre-fyra år. Om man bortser från vad som vi båda har varit med om och upplevt kändes det som förr. Helt okonstlat! =)

Har väl inga direkta planer för dagen men man känner sej lite småsliten så vi får väl se om det blir några aktiviteter mer än det vanliga denna lördag...


/Ulrika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0